bootstrap table

Mükemmel Kapadokya Tur
Fırsatları

Tatilinizi Kapadokya ve çevresinde geçirmek için henüz geç değil!

Kırmızı Tur

Çavuşin Köyü Harabeleri
Avanos Çanak, Çömlek Atölyesi
Paşabağ Peri Bacaları
Devrent Vadisi (Hayal Vadisi)
Ürgüp Peri Bacaları (Üç Güzeller)
Şarap Deneyimi

Saat 09:30 Kalkış

Rehberimiz ve şirketimize ait araçlarımız ile saat 09:30 ile 09:45 arasında sizleri otellerinizden alırız. İlk durağımız Uçhisar Kale altı ile turumuza başlıyoruz. Rehberimiz ilk etapta bulunduğu yer ile ilgili bilgi aktarımında bulunuypr ve ardından Kale etrafında fotoğraf molası veriliyor.  Göreme Açık Hava Müzesine hareket ediyoruz. 1985 yılında Unesco Dünya Mirasları arasında bulunan Göreme Açık Hava Müzesinde kaya kiliseleri, ilk hristiyanlar tarafından dışardan oyularak yapılan şapelleri, Roman zulmünden kaçanların sığındığı bir Ortodoks Manastırı görebilirsiniz. Kilise ve şapellerin duvarlarında şaşırtıcı freskleri görebilirsiniz. Freskler zamanın aşındırıcı etkilerine dayanarak bugüne kadar gelmiştir.

Öğle Yemeği Sonrası

Daha sonra tarihi ve eski bir Yunan Köyü olan Çavuşin Köyü’ne geçiyoruz ve harebeleri geziyoruz.
Bir sonraki durağımız Paşabağ (Keşişler Vadisi). Burası üç başlı peri bacalarının en yoğun olduğu yerdir. Rehberimizden burada Kapadokya’nın oluşumu hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.
Yerel bir restaurant’ ta öğle yemeği alıyoruz ve yemekten sonra Avanos ilçesine ilerliyoruz. Burası milattan önce 2000’ li yıllarda Hitit Uygarlığı’nda pişmiş toprak sanatının merkezidir. Burada geleneksel çanak çömlek sanatını izleme ve deneme şansı bulursunuz.
Çanak-çömlek yapımında kullanılan killi toprak şehirden geçen ve Türkiye’nin en uzun nehri olan antik zamanda Hallys olarak da bilinen Kızılırmak’dan gelir.

Ve Kırmızı Turun Son Aşaması...

Çanak ve çömlek atölyesi olan bir mağazayı ziyaret ediyoruz. Çanak ve çömlek yapılışını izleyip ayrıca sizlerde deneyebilirsiniz. Bir sonraki durağımız ise Devrent (Hayal Vadisi)’e gidilir. Hayallerinizi büyüleyecek olan bu vadide mevcut kaya şekillerinden farklı olarak oluşmuş görsel kaya şekillerini istediğiniz gibi hayal ederek eğlenceli bir vakit geçirebilirsiniz. Son olarak Ürgüp’e geçiyoruz ve Kapadokya’nın sembolü olan peri bacaları ailesi görülür. Günün sonunda Kapadokya'nın doğal yapımı olan şarab fabrikasından birini ziyaret ederek noktalıyoruz ve kaldığınız otele geri bırakılıyorsunuz.

Yeşil Tur

Kapadokya Bölgesine Bir de Buradan Bakın!

Kapadokya Yeşil Tur Güzergahı

Göreme Panorama
Derinkuyu Yeraltı Şehri
Ihlara Vadisi (4 Km Yürüyüş.)
Belisirma Köyü
Selime Manastırı
Güvercinlik Vadisi
Onyx Atölyeleri

Saat 09:30 Kalkış

Rehberimiz ve şirketimize ait araçlarımız ile saat 09:30 ile 09:45 arasında sizleri otellerinizden alıyoruz ve turumuzun ilk bölümü olan Göreme Panorama manzara noktası alanına geçiyoruz. Burada Göreme vadisini muhteşem manzarasıyla seyredebilirsiniz, ayrıca Göreme’nin panoramik fotoğraflarını çekebilirsiniz.
Rehberimiz tarafından verilen bilgi ve fotoğraf molasının ardından bir sonraki durağımız Derinkuyu Yeraltı Şehri’ne geçiyoruz. Bölgemizin en büyük yeraltı şehridir. 8 Katlı olup 55 Metre derinliktedir. Mutfak - Havalandırma bacası – sürgü kaya kapıları – Kilise – Su kuyusu – Ahır – Okul bölümlerini rehberimiz eşliğinde tek tek görüp geziyoruz.

Öğle Yemeği Sonrası

Daha sonra Ihlara Vadisi’ne hareket ediyoruz. Kapadokya’nın en derin ve en büyük kanyonudur. Yaklaşık 400 basamaklı merdivenden aşağı indikten sonra Ağaçaltı Kilisesi ziyaret ediyoruz, Kapadokya’da iyi korunmuş kiliselerden biridir. Ardından Melendiz Nehrinin kenarından yürüyüş’e başlıyoruz. Belisırma Köyü'ne kadar yaklaşık olarak 4 kilometre yürüyüşümüze başlıyoruz. Yemekten sonra, Selime Manastırı’na gidiyoruz. Burası katedral olarak da bilinir ve Kapadokya’nın en eski hristiyan katedralidir. Burada mutfak, misyoner okulu, kilise ve küçük kilise görebilirsiniz. Ancak freskleri görmek biraz zordur. Selime Manastırı’nın en üst noktası muhteşem bir manzaraya sahiptir.

ve Yeşil Turun Son Aşaması...

Yeşil turumuzun son durağı Gümüş atölyelerinde dediğimiz Kapadokya bölgesinin değerli ve yarı-değerli taşları hakkında bilgi alıyoruz. Daha sonra Uçhisar yakınındaki Güvercinlik Vadisi’ne geçiyoruz. Burada Güvercinlik Vadisi’nin eşsiz panoramik görüntüsünü seyredebilir, yüzlerce güvercin evlerini ve yuvalarını görebilirsiniz. Turumuzu burada noktalıyoruz ve Otel’e dönüyoruz.

Mavi Tur

Bizimle Keşfetmeye Var mısınız?

Kapadokya Mavi Tur Güzergahı

Mustafapaşa
Keşlik Manastırı
Soğanlı Vadisi
Şahinefendi
Kaymaklı Yeraltı Şehri

Saat 09:30 Kalkış

Rehberimiz ve şirketimize ait araçlarımız ile saat 09:30 ile 09:45 arasında sizleri otellerinizden alırız. Hiç beklemeden sizi güzel mimarisi ile ünlü Mustafapaşa‘ya götürüyoruz. Mustafapaşa 1924’de Yunan ve Türk halkının değiştiği mübadeleye kadar Kapadokya’nın en büyük Yunan şehriymiş.

Öğle Yemeği Sonrası

Mustafapaşa’da Yunan konaklarını ve kiliselerle birlikte medreseleri ayrıca İlahiyat Fakültesi görebilirsiniz. Buradan bir sonraki durağımız olan Keşlik Manastırı‘na gidiyoruz. Burada eşine nadir rastlanan fresk örneklerini görebilirsiniz. Bu olağanüsü duvar boyama sanatı Bizans İmparatorluğu döneminden kalmadır. Bir sonraki durağımız Şahinefendi. Burada Sobesos Kazı alanını ziyaret ediyoruz. Arkeologlar burada kazıya başladıklarından beri çok önemli eserler elde ettiler (Son 10 Yılda) ve hala kazılar devam etmektedir. Bu arkeolojik alanda Roman hamamlarını, mezarları, bazilika ve mozaik taşlarını görebilirsiniz. Şahinefendi’den Soğanlı Vadisi‘ne devam ediyoruz.

Ve Mavi Turun Son Aşaması...

Soğanlı bölgenin en büyük üçüncü keşiş merkezidir ve burada bir çok mağara kilise ile güzel bir vadi yürüyüşü sizi beklemektedir. Yürüyüşümüze başlamadan önce yöresel bir restaurantta güzel bir öğle yemeği alıyoruz. Ayrıca burada köylü kadınlar tarafından yapılan ünlü Soğanlı oyuncak bebeklerini görebilirsiniz. Öğleden sonra Soğanlı Vadisi yürüyüşümüz başlar ve yürüyüşümüz son bulduğunda turumuz sonlanır.

İletişim Formu

Turlarımız hakkında bilgi almak için bize ulaşın