Mükemmel Kapadokya Tur
Fırsatları

Tatilinizi Kapadokya ve çevresinde geçirmek için henüz geç değil!

Mobirise

Yeşil Tur

09:30 Kalkış sonrasında Göreme Gezisi ve Ihlara'da öğle yemeğini takip eden süreçte Ihlara Vadisi gezisi. Sonrasında Selime Manastırı ve Güvercin Vadisi gezileri ve Oniks Fabrikası ziyareti ile Kapadokya'da bir gününüzü en güzel şekilde değerlendirmenizi sağlıyoruz.

Mavi Tur
09:30 'da harekete geçtikten sonra Uçhisar Kalesi, Aşk Vadisi, Göreme Açık Hava Müzesi ve Paşabağ Peri Bacaları Gezisi ve Avanos Seramik Fabrikası'nı takiben yorgunluğunuzu gidermek ve öğle yemeği için Avanos'da mola veriyoruz.  Yemek sonrasında  Devrent Vadisi,Ürgüp Peri Bacaları ve Halı üreticileri ziyareti ile bu turu bitiriyoruz.

Mobirise

Kırmızı Tur

09:30 hareket saatinden sonra Ürgüp üç Güzeller, Eski Yunan Kasabası, Sobessos ve Soğanlı Vadisinde öğle yemeği arasından sonra Mazı yeraltı şehri müzesini ziyaret ederek turumuzu sonlandırıyoruz.

İletişim Formu

Turlarımız hakkında bilgi almak için bize ulaşın